Pravidelný servis zařízení

Bohužel, nejsou vyplněny povinné údaje (e-mail, text) a proto nelze Váš dotaz odeslat.

Zeptejte se nás...

Říká se, že Pravidelné servisy zařízení se nedělají, dnes je přece doba "šetření a úspor"...

Ale víte také, že ...

  • klimatizace se porouchá vždy v létě, když jí nejvíc potřebujete?
  • klimatizace bez servisu je plná plísní a bakterií?
  • nečištěná klimatizace může zapáchat a být zdrojem alergenů a nemocí?

Spolehlivost, čistota zařízení a nízká spotřeba elektrické energie - to jsou hlavní důvody, proč se vyplatí na zařízení provádět pravidelný servis...

Pravidelný servis jako prevence

Pravidelný servis je základem dlouhého a spolehlivého provozu. Třeba jako u automobilů, kde je to již samozřejmost...každých 20.000 km jedeme do servisu. U klimatizace to - bohužel - zatím neplatí. A přitom klimatizace se skládá z venkovní jednotky, přes kterou proudí venkovní, nefiltrovaný vzduch plný pylů, roztočů, prachu a nečistot. A vnitřní jednotkou proudí vzduch z místnosti a ještě se tam vytváří vlhkost - ideální pro růst a usazování plísní, bakterií a virů...

Pravidelný servis pro prodlouženou záruku

Podpisem servisní smlouvy u nás zákazník obdrží automaticky delší záruku, než je záruka klasických 36 měsíců! Víme, že pravidelně čištěné zařízení TOSHIBA vám bude sloužit spolehlivě a bez potíží dlouhá léta, a proto se nebojíme jít do rizika - vždyť o tom vašem zařízení budeme vědět díky pravidelnému servisu vše!
Nemáte-li servisní smlouvu, neváhejte nás kontaktovat, rádi vám vypracujeme nabídku!

telefon:        281 012 612,
tel. zdarma:   800 554 622 (800 KLIMAC)
email:           servis@klima-classic.cz

Není servis jako servis...

Řekneme vám tajemství: Pravidelný servis není jen vyčištění filtrů!

Pravidelný servis je kompletní vyčištění celého zařízení. V intervalu podle použití a podle znečištění zařízení, podle provozních podmínek i podle třídy a odolnosti zařízení. Pravidelný servis zahrnuje i kontrolu a péči o elektroniku, rotující součásti a jejich udržování v čistotě. Totéž platí i o sběrači kondenzátu, kde se koncentruje vlhkost.

Pravidelný servis je tedy mnohem víc než pouhé vyčištění filtrů! Proto zvažte, zda cena za "servisní prohlídku" v ceně 200 Kč za zařízení je opravdu cena za servis, nebo jen drahý poplatek za pouhé "vyklepání filtrů"...

Servisní smlouva a garance termínu opravy

Servisní smlouva na pravidelný servis vás k ničemu nezavazuje, je možné ji kdykoliv vypovědět s platností do 1 měsíce. Proto se nemusíte bát, že by jste se stali naším "vazalem"...

Naším cílem jsou výhody pro obě strany - pro vás dokonale funkční zařízení a garance termínu nástupu na případnou opravu. Výhodou pro nás je, že vaše servisované zařízení s velkou pravděpodobností nevypoví službu v květnu nebo červnu, hned při prvních vysokých teplotách venku...

Parametry servisu

  • Servis je neoddělitelná součást provozu zařízení
  • Byty a rodinné domy - četnost 1x za 2 roky až 1x ročně
  • Kanceláře - četnost 1x až 2x ročně
  • Technické místnosti - četnost 1x až 4x ročně
  • Zohledňuje provozní hodiny a okolní vlivy znečištění

Výhody

  • Přináší bezúdržbový provoz uživateli zařízení
  • Zvyšuje spolehlovost a prodlužuje životnost zařízení
  • Předchází vážnému poškození zařízení
  • Zvyšuje účinnost zařízení, snižuje provozní náklady
  • Zamezuje znečištění a kontaminaci okolí

Registrovat | Přihlásit